De eerste uitdaging is reeds een aantal jaren geleden uitgevoerd:Kan het blok lopen? Het antwoord; Ja! Later hierover meer!
Nu ben ik in de tweede fase van de restauratie, en misschien ook wel de vervelendste klus. Het opknappen van het frame. Later hierover ook meer!
Mijn eerste vraag aan de bezoeker is: Ken je het merk Hoenson?
Kan je meer vertellen, mail dan naar daniel [at] d-media.nl
Het unieke aan deze bromfiets is de staat waarin ie verkeert. Hij ziet er nog heel erg goed uit voor zijn leeftijd, hoewel er een behoorlijk aantal delen geroest zijn. Daarnaast is ie uniek omdat er nog het originele boekje bij zit (in het Duits) voor het onderhoud.
Modell: | Radexi I | Downloads: |
Motor: | M 52 | Prospekt |
Hubraum: | 49 ccm | |
Leistung: | 1,2 PS bei 4500 U/Min. | Im SHOP erhältlich: |
Gewicht: | 32,2 kg | Ersatzteilkatalog Radexi 1 |
Höchstgeschw.: | 30 km/h | Handbuch Radexi 1 |
Bauzeit: | ? | Ersatzteilkatalog M52 |
Het frame
Het framenummer (1031170)
Logo's (tank, onder zadel, op achterspatbord en op stuurcilinder)
Detail blok
Roest op achterscherm/spatbord
Wielen
De geschuurde delen (spatborden + kettingkast) 29 en 31 mei 2004
Ik in actie
Logo van Bromfietsen op de weg in Holland